8 noiembrie 2011

PARINTELE ARSENIE BOCA

DOAMNE AJUTA!


" Sa fim intelesi!
Nu intri in Imparatia in care nu ai trait pe pamant !"

" Lasa sa te conduca Dumnezeu si atunci toate se implinesc, ti se fac cum trebuie. "

"Cine vine si ma cauta, nu vine degeaba. Sa povestiti despre mine, ca eu sunt intre voi."
"Daca tii aceste doua faclii ridicate in sus - dragostea si smerenia, te mantuiesti. "

"Ma, ajuta-ma ca sa te ajut! Degeaba spun eu sa faci cutare lucru daca tu nu ma asculti!"

"Fiecare dintre noi vrea sa fie inteles, sa fie iubit, sa fie iertat..." - Parintele socotea ca boala apare in suflet si din suflet ricoseaza in trup. Arma Iertarii intoarce raul spre bine.

" Daca cineva n-ar avea picioare si ar implini intocmai ce spune parintele Arsenie Boca, omului aceluia i-ar creste picioarele la loc!"

" Pentru cel ce varsa o lacrima la mormantul meu, eu ma voi ruga la Dumnezeu! "
M-am dus intr-o dimineata la Prislop, la mormantul Parintelui Arsenie, cu un grup restrans. Nu era nimeni la mormant. Mi-a parut bine ca n-am gasit pe nimeni pentru ca am putut desfasura putin din sufletul meu la mormatul Parintelui Arsenie. Am stat pe banca langa mormant si am inceput sa ma rog in mintea mea ca sa ma binecuvanteze Sfantul Parinte de acolo de unde este. Si tot cerandu-i binecuvantarea, la un moment dat, cu ochii inchisi fiind, mi-a aparut inainte si mi-a zis asa, facand semnul Crucii de trei ori: "Da, ma, te binecuvantez, ma; da, ma, te binecuvantez, ma; da, te binecuvantez". Atunci m-am zdruncinat din toata fiinta mea, m-am dus in dreptul crucii mormantului, am ingenuncheat, am plans si m-am rugat din tot sufletul meu.



 
Omul se roaga de Dumnezeu sa-l scape de necazuri, iar Dumnezeu se roaga de om sa-si schimbe purtarile. Socotiti si voi, care de cine sa asculte intai?

"L-aţi cunoscut pe Parintele Arsenie? Dragule, eu 1-am cunoscut. Omul acesta m-a salvat, m-a scos din moarte sufleteasca... Aveam boli ale glandelor endocrine. Ani Intregi am stat prin spitale si sanatorii din toata ţara. Intr-un.final mi-au zis sa ma duc acasa ca In 2-3 luni voi muri. O sora medicala, Inainte de a iesi din spital mi-a spus:*Degeaba tot iei medicamente si-ţi pui nadejdi In medici si spitale. Du-te si roaga-te lui Dumnezeu. Am auzit ca este un om al lui Dumnezeu, Arsenie. Du-te si roaga-te, poate Il gasesti.*
Dar ea nu credea In Dumnezeu, credinţa era pentru ea o prostie. Stand acasa si vazand cum moare Incet-Incet, slabise In greutate foarte mult, Incepuse sa se gandeasca cu groaza la moarte. La un moment dat s-a gandit ca nu se poate ca omul sa moara si sa dispara pur si simplu. Trebuie sa se Intample ceva cu el. Incepuse sa gandeasca cu sufletul, care e nemuritor, care nu poate accepta moartea. Isi spunea apoi, repetat: *Nu se poate sa nu existe Dumnezeu. Nu se poate sa mor si sa nu mai existe nimic cu mine*, o spunea aproape disperat.
Incepuse sa se roage cu ce cuvinte stia. Isi aduse aminte de numele Parintelui Arsenie si se ruga: Cine esti Parinte Arsenie? Ajuta-ma! Nici nu stia daca traieste sau daca a murit, nici unde este. si In noaptea aceea a avut un vis: "Am visat un Parinte Intr-un anteriu alb, care mi-a zis: "Femeie, te scoli dimineaţa , te sui In trenul acesta (In vis a vazut exact trenul), In vagonul acesta, cobori la staţia cutare; acolo te duci la autogara si te sui In autobuzul acesta (si a vazut si soferul si atobuzul), cobori In staţia asta, o iei pe drumul acesta si ma gasesti la biserica asta".
Toate reperele din traseu le-a vazut In vis. si a facut Intocmai. Dimineaţa Insa barbatul i-a zis: "Ce faci? Ai Innebunit? Bolnava cum esti vrei sa o iei pe coclauri dupa visele tale!?" Pana la urma a lasat-o: "Daca vrei sa mori, mori!"
Intr-o staţie, un cersetor s-a rugat insistent de sofer sa-1 ia si pe el fara bani. Dar soferul a zis: " Daca n-ai bani, jos!" Femeia, desi cheltuise o avere pe medicamente, i-a zis soferului: "Lasa-l sa urce, ca-i platesc eu" si i-a dat bani pentru bilet. Cersetorul a urcat si i-a mulţumit. Dupa un timp Insa femeia a observat ca cersetorul nu mai era In autobuz.
Cand a ajuns la biserica din vis, l-a vazut rezemat de zidul bisericii pe omul din vis, pe Parintele Arsenie. Cand s-a apropiat, Parintele i-a zis: "Ei, vezi ca daca ai crezut, ai ajuns?" si se juca In mana cu biletul de autobuz dat cersetorului. Femeia saraca a cazut In genunchi. El a dus-o In biserica, a facut o rugaciune si i-a zis ca se va face bine, dar sa-si schimbe viaţa. si si-a schimbat viaţa din temelii.



 
Parintele Arsenie Boca sa te ocroteasca!


7 comentarii:

Anonim spunea...

SFINTE PARINTE ARSENIE BOCA TRIMITE DUHUL TAU PAZNIC FAMILIEI MELE,ADUNE SANATATE SI LINISTE,DEPARTEAZA DE LA NOI NECAZURILE I SUFERINTELE ,CA AI DUH SFANT

Bălulescu iliana spunea...

AMIN! DOAMNE AJUTA! LA TOTI PRIETENII MEI SI INDEPLINESTE RUGACIUNILE , TUTUROR CE SE ROAGA LA TINE! FACA-SE VOIA TA DOAMNE!

Anonim spunea...

Parinte Arsenie Boca te rog ajuta-ma si pe mine!De acolo din cer tu imi vezi necazul si durerea te rog nu ma trece cu vederea.Imi doresc din suflet sa ajung la Sfantul Tau Mormant si sa-ti multumesc pentru tot ce m-ai ajutat!Tu sti Parinte drag al sufletului meu ca am mare nevoie de ajutor!Roaga pe Bunul Dumnezeu sa ma ajute ca pe tine te asculta!Doamne ajuta-ma te rog din toata inima si sufletul meu!

Bălulescu iliana spunea...

Dumnezeu, Maica Domnului si parintele Arsenie Boca ,sa te ajute!

Anonim spunea...

Parinte Arsenie Boca te rog sa te rogi si pentru familia mea!Roaga-l pe Bunul Dumnezeu sa sadeasca in inima sotului meu iubire si sa stearga ura.Dumnezeu poate munta muntii,sa faca lucruri imposibile atunci v-a salva si casnicia mea!Te rog frumos Sfinte Parinte roaga-l pe Bunul Dumnezeu sa opreasca divortul nostru ca el iubeste familia.Nu vreau parinte decat sanatate familiei si sa ramanem impreuna!

Bălulescu iliana spunea...

Amin! Dumnezeu sa fie cu voi!

Anonim spunea...

sfinte parinte arsenie boca,mult citesc despre faptele sale sfinte si minunate care ma cutremura de fiecare data,si eu te rog cu multe lacrimi sfinte parine sa ai mila si de mine si sa te rogi domnului sfinte parinte sa se departeze toate relele din viata mea,sanatate pentru mama mea,fetita mea,fratilor mei,copiilor si nevestele lor,si marea mea dorinta sa ma casatoresc cu lucretia femeia pe care eu daniel o iubesc cu tot sufletul meu,ajutane sfinte parinte sa fim o familie armonioasa cu credinta in dumnezeu si sa se indeparteze toate relele dintre noi si cu voia tatalui cerescsa fim casatoriti,mutumiri din toata inima sfinte parinte

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ