10 noiembrie 2011

NU-I IUDA, SINGUR VINOVAT

DOAMNE AJUTA!
Nu-i singur iuda vinovat,de sangele ce se dadu
.Nici marii preoti nici pilat,ci lumea-ntreaga prin pacat.
.Si eu,si tu...
Nu drumul greu spre Golgota,nici biciul cand Isus cazu,
si daca crucea grea era,povara noastra-i si mai grea !
Si eu,si tu..
.Nu 4 cuie L-au patruns,cand El pe cruce,se-asternu.
.Ci noi,cu sufletul ascuns,cu mii de patimi L-am strapuns!
Si eu,si tu..
Nu doar batranii carturari,nu doar mai marii preoti,nu!
Si noi am ras cu ochi murdari,Si noi suntem cei 2 talhari!
Si eu si tu..
Si nu ostasilor prin sorti,camasa alba si-o dadu,ci tuturor! dar tu n-o porti? si fara toti noi suntem morti!
Si eu,si tu..
Nu doar in stanci sub lilieci,nu doar sub lespede zacu,ci L-am ascuns ca pentru veci,sub piatra unor forme reci,
Si eu,si tu..
Si-acum Isus cel condamnat azi EL te-ntreaba
Da sau nu? esti tu sau nu,esti vinovat?
Eu am spus Da! si-am fost iertat,eu am spus Da.
.dar tu? dar tu?..


Get  graphics at Nackvision.com

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ