10 noiembrie 2010

INVATA MA,DOAMNE!


Invata-ma, Doamne, sa iert totdeauna
Pe toti aceia care nu pot ierta,
Iubindu-i si daruindu-le intruna
Rabdarea si dragostea mea.
Invata-ma, Doamne, s-alung intristarea
Cu bucuria ce-n suflet mi-ai pus,
Ca doar Tu, Stapane, imi esti alinarea
Si totul si toate-s de sus.
Invata-ma, Doamne, sa cuget la Tine
In orice moment din viata mea;
Tu fa-ma sa-nteleg, Cerescule Mire,
Ce mult m-ai iubit cu bunatatea Ta.
Invata-ma, Doamene, sa stiu sa ma jertfesc,
Asa cum Tu Te-ai jertfit pentru mine,
Aproapelui si Tie mereu sa slujesc,
Sa fac fericit pe cel de langa mine.
O, Doamne, de-as invata acestea toate
M-as deschide deodata ca o floare de mar
Si-n sufletul meu daca se poate
Te-as inchide de-a pururi acolo sa stai.

maica O.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ